35 yaşındayım son bir yıldır denemelerimiz olmadı. düşük yumurta rezervim var. yumurtlama sorunumda vardı. gop murat keskinde tedaviye başladık tüp bebek için. bu hafta 5 yumurta toplandı. 3ü döllendi ve bugün 3.gün 2si iyi kalite biri düşük kalite olarak donduruldu. 5. güne giden yok yani. 2 döngü sonrası çift transferr yapacakmış doktor. düşük kalite olansa o zaman çözüldüğü zaman imha edilecek dedi. 8-9-10 hücreliler dedi. ve ben umudum tükenmiş hissediyorum. bir senedir sağlıklı beslendim, kilo sorunum zaten yoktu. sigara hiç içmedim. genel olarak paketli gıda zaten tüketmiyorum. şubat ayından beri hergün avakodu yumurta kırmızı meyve haftada 2 balık vitaminler herşeyi yaptım. ama içimde olan anne olamayacaksın dürdüsü daha ağır basıyor. kendimi anne olarak hayal edemiyorum.