Öncelikle merhaba herkese
Önceden de benzer postlar açmıştım. Ama artık son zamanlar yaklaştıkça korkularım panik ataklarım çok fazla arttı.
Farkındayım her bebek farklı solunum sıkıntısından 40 haftada bile küvoze giren olabiliyor.
35+4’üm. Bebek 3000 gram.
35-36 hafta doğum yapanlar bilgi verebilir mi lütfen küvoze girdi mi sıkıntı oldu mu?
Herşey çok üstüste geldi. Sancı durdurucularla birşekilde 35+4’e geldik çok şükür ama panik ataklarım kabuslarım çok arttı artık.