Ben Ege ismini seviyorum kızıma hamileliğimde falan erkek olursa ege olsun derdim hep ama çok kısa geliyo ikinci bi isim de koymak istemiyorum. Eşim de öztürkçe bi isim istiyodu hakan falan tarzı. Egehan olsun dedik bakalım fikir değiştirmezsek 🤣 geçen chatgptye sordum egeyle üreyen isimleri egetay egetan gibi önerilerde bulundu fena gelmedi onlar da daha doğuma çok var bizim bi karar veririz o vakte kadar kızımda çok kararsız kalıp Beril koymuştuk.