prenses99 21 haftalık olduk bugün detaylı ya girdim kagit verdiler kız bebek dedi bidaha bakti evet kız dedi 10 dakika falan sürdü kesin sonuctur dimi yanilma payı oluyormu
Htcmommyy2125 prenses99 detaylıysa eğer doğrudur. Hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌺
Havin49_ prenses99 hem haftası büyük hemde detaylı ultrason olduğu için yanılma payı olduğunu düşünmüyorum
Es07 Detaylı 18.haftada cinsiyetimiz netti 16 da aynıydı değişmedi yarım saat sürdü bizim detaylı ultrason özelde
prenses99 Hepimizinsorunlarivar13_ hayir gormediler hic 21 haftaya kadar nasil gormuyorlar devletteki cihazlar kötü herhalde
Hepimizinsorunlarivar13_ prenses99 yine umutlanmamışsın 12 haftadan beri erkek biliyordum ben 21. Haftada detaylıda kız olduğunu öğrendim 😀özele gidiyorum birde