Merhabalar bende burda çok doğum hikayesi okuyanlardanım,
Bebeğim 37. haftadan itibaren normal doğum pozisyonundaydı tabi bende vajinal doğum olmasını çok istiyordum, şükür herşeyimiz iyiydi ne tansiyon ne şeker herşey normaldi hamileliğimde belirtisiz geçti zaten, doktorum ne karar verdin deyince alalım artık dedim ve seni yarın sabah alıcam akşam git hastaneye yat dedi, o an içim Bi buruk oldu tabi akşam 11 e kadarda yiyebildiğimi yedim ve içtim çünkü 11 d en sonra hiçbişey tüketme dedi. Eşim ile hastaneye vardık yatışımız yapıldı Bi dünya imza atıldı, odamıza geçtik nst bağlandı, kan alındı tansiyon falan derken, sabah 6 gibi de gelip nstye bağladılar, 7.30 gibi doktorum gelince beni indirdiler ameliyathaneye, belden spinal iğne vurdu anestezi doktoru can yakan Bi işlem değildi, bacaklarım yavaş yavaş uyuşmaya başladı . Veee 27.11 2025 boyu 51 cm kilosu 3670 gr saat 08.18 de dünya tatlısı oğlum AHLASA kavuştum 😊🥹onu yanağıma koyduklarında tarif edilemez duygular yaşadım Rabbim herkese bu duyguyu tatmayı nasip etsin bende hikayemi sizlerle paylaşmak istedim su gibi geçsin canım anneler doğumlarınız 💗🌸☺️