Kızlar benim pik 29 Kasım’da oldu 30 Kasım gecesi 1 Aralığa bağlanan gece çatlama oldu şu an dpo5
Bat 10 aralık 9 aralıkta erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum çıkar mı o zamanlarda test yapacak olanlar yorumlarda buluşalım birlikte bekleyelim belirtilerinizi de söyleyin ben de bugün 2 saat sol kasığıma 2 saniyelik elektirik çarpması gibi kasılma olup geçiyor bir kere de 6-7 saniye sürdü regl belirtisi gibi değil ama değişik bi kasılma ilk kez yaşadım sol kasık ve bel hizamdan vuruyor sırtıma doğru bu belirti olabilir mi ve kaç gün sonra erken gebelik testi yapmalıyım