Deletedmom_297 Kızlar bilkette memnun kaldığınız perinataloğ önerisi olan var mı asistanlara değil kendi bakan istiyorum .
momyy280_ Zahit Ağaoğlu hoca serklajımı da kendi yaptı kontrolleri de kendi yapıyor muayenehanede oluyor genelde