Mucizemmmmm_ Kaybınız için çok üzgünüm. Başınız sağolsun. Rabbim cennetinde kavuştursun sizleri inşallah. Üzülme demek saçma geliyor, ben de bebeğimi kaybettim, üzülmemek elde gibi sanki. Acıları hiçbir zaman geçmiyor. Onunla yaşamayı öğreniyorsunuz. Rabbim incindiğiniz yerden çiçekler açtırsın gönlünüzde. 🙏🏻