Salı günü muayeneden sonra nişanım gelmişti biraz açılman olmuş dedi bugün ama sancı yok nst de karın ağrısı sürekli oluyor haftaya cumaya kadar doğum olmazsa kendiliğinden o gün doğumu başlatacaklar tekrar ettiği muayenede baya bi kan oldu ama kesildi ondan snra olmadı acaba doğumu başlatmak içun bişeyler mi yaptı ki muayene sonrasında sen haftasonunu çıkaramazsın doğurursun gibi geliyor bana dedi gelir mi haftasonunda dediği gibi artık ne canım kaldı ne sabrım sürekli ağrım var zaten yürüyemiyorum