Merhaba, ben hamilelik sürecinde sağ göğsüm de bir anda elime gelen kitle hissettim. Öncesin de yoktu. Şu an 7+1 haftalık hamileyim.. Kimisi hormonlar bir anda değiştiği için olabiliyor diyor, kimisi de tehlikeli olabiliyor diyor. Göğsün üst tarafın da baya büyük yavyan gibi.. Sabit değil oynayabiliyor ama beni çok korkuttu. Bugüne randevum vardı ama kızım kimliğimi kaybetti bulamadığım için gidemedim. Bu hamilelik hormonuyla alakalı olabilir mi?