Kızlar merhaba. 29. Haftalık hamileyim özele gidiyorum. Serklajımıda 13. Haftada özelde yaptırdım. Doğumum şubat başı gibi görünüyor. 37. Haftada dikişlerim alınacak. Sizce şimdiden doktorumla doğum ücretini konusmalımıyım. Yılbaşı zammından etkilenirmiyim. Bu haftalarda olanlar ne yapmayı planlıyorlar acaba 🤔