Arkadaşlar Ekim ayında bir düşük yaşadım kürtaj olmadım kendi kendine düştü kanamamda bi 20 gün falan sürmüştü sonra bitti kanamam temizlendim falan 25 kasımda kahverengi kanama başladı iki gün hep kahverengi şeklinde devam etti üçüncü gün adet kanamasına döndü bende adet oldum diye düşündüm bugün 10. Gün ve hala adet kanaması gibi yoğun kanamam devam ediyor normalde adet kanamalarım 7günde biterdi bu neden böyle uzun sürdü başına gelen varmı