Gulseeeeee yalancı sancı olabilir canım bebeğinin gelişimi iyiyse haftası önde gidiyo dediyse doktorun bünye kendini hazırlamaya başladı demektir benim 33+4 ama bebeğim 2 hafta önde gidiyor hep dün hece bende aynı sancıları yaşadım kasık ağrısı bel ağrısı adet sancısı gibi hala devam ediyor mesela sıcak tut kendini eğer çok şiddetliyse kontrole git tabiki