Tugbakaya Prensprenses canım ben hayıt suyu içmiştim bir şişe bitirdim ama hamile kalmamda faydası oldu mu bilmiyorum
Minnosizmmm Prensprenses bende çok duydum canım ama şunu da belirtim bende kullanacaktım hep gittiğim bi aktar var adam bana troitin var mı dedi ki vardı kullanma tsh değerin çok yükselir dedi buna dikkat et sadece ama baya aykırıymış gebe kalmada
Mervezngn Ben kullandım sıcak suya bi tatlı kaşığı tohum attım dinlendirip içtim günde iki defa içebilirsin aynı zamanda yumurtlama zamanıma yakın belime yakı vurdum o ay hamile kaldım
EbrarGND Mervezngn sadece hayıt otunu mu kullandın içine civan perçemi testere dişli aslan pençesi katıp kullananlarda var bende kullanıcam ama hayır tohumu tek başına fayda gösterir mi acba bide adetten kac gun sonra basladın kullanmaya
Mervezngn Prensprenses bi zamanı yoktu sanırım 2 3 ay düzenli icin deniliyor. Ben adetliyken başladım nolur nolmaz diye yumurtlama zamanında bıraktım
Prensprenses Sağ tüpüm tıkandı dış gebelikden dolayı inşallah bu ay ovulasyon testi yapacam onumuzdeki ay hayıt oru deniycem rabbim izin verirse olur inşallah
Prensprenses Minnosizmmm troit bnmde var ilaç kullanıyorum çok yüksek değilde 3 şuan sapol söylediğin için 🙏
Mervezngn Adkut bele sıcaklık verip yumurtaların büyüyüp catlamasını sağlıyormuş ben denediğim ay kaldım ama ondan mı bilemem
Mervezngn EbrarGND adetle birlikte başladım sanırım hatırlamıyorum normalde 2 3 ay ara vermeden icin diyor ama ben nolur nolmaz yumurtlama gününde içmeyi bırakmıştım. Sadece hayıt yaptım bide belime yakı yaptım o ay kalmıştım