Yaseminn0 bebeğin kalp atışını şu an duyman neredeyse imkansız zaten canım. Ama bu şekilde de hiçbir yere varamazsın. Senin de psikolojin hiç iyi olmaz. En güzeli ilk işin bi dra muayene olman, riskin varsa ilaç kullanman, folik asit içmen, güzel beslenmen, ani hareketlerden kaçınman.ç gibi gibi.. Bunları da sana en güzel ve detaylı Dr açıklar, yol gösterir. Sen iyi olacaksın ki bebekte olsun. Bebek iyi oldukça sen de eşini kırmazsın.. Hayırlı haberler olur inşallah 🤲🤗