elifinnn Bartın’da yaşıyorum devlet hastanesine kontrole gidiyorum ve doktorumuz eşimi içeri almıyor özele gitsek hangi hastane uygun fiyatlı ve bizle güzel bir şekilde ilgilenebilir Ankara da da olabilir
Gzde_defne elifinnn hangi doktora gidiyosun mustafa bey bazen alıyor diye biliyorum.zaten iki özel hastane var ikisine de gitseniz eşini içeri alırlar her türlü yaşam tıp daha ucuz tabi aktıpa göre.
Gzde_defne elifinnn dediğim gibi mustafa bey bazen alıyor babaları içeriye.ama her seferinde tabi almaz çünkü içeriye 3.4 hasta peş peşe alıyorlar