edasell2408 ben de Fatma Nur Temel hocaya gidiyorum tavsiyeyle gittim çok memnunum. Geçen ay hastaneyle görüşme yaptık benim doktorumun doğum paketi olmadığı için paket satın alamamıştım. Şu an fiyatların normal doğum için 80.000 sezaryen için 90.000 olduğunu söylediler. Ocakta fiyatlar güncellenecekmiş. Benim doğumum ocakta olduğu için fiyat sabitleme yapamadıklarını ocak ayı fiyatları üzerinden yardımcı olabileceklerini söylediler. %10 oranında da bir indirimi olabiliyor muş