Melikekaplan Merhaba hanımlar salı günü doğum yaptım göğüs pompası önerilerinizi alabilir miyim Acilll
beyzzsenturkkk Melikekaplan wee baby kullandım sakladım 2. bebisimde de kullanıcam manuel eczaneden almıstım
mehmel54 Melikekaplan bebebao markası aldım çok övülüyordu daha kullanmadım ama elektrikli giyilebilir olması işimi kolaylaştıracak gibi duruyor
beyzzsenturkkk gunes866_ bence gerek yok bi kaç ay kullandım sonra başkasına verdim o kullandı sonra geri aldım şu an saklıyorum işte o gece onu bulmuştuk zor bela ama çok işimi gördü
gunes866_ beyzzsenturkkk bende yakınımdan almıstım kızımda bıraz acıtıyordu ama dediğiniz gibi bi kaç ay kullandım sonra işim bitti. Evde yer kaplıcak sonra elektrikli almaya değer mi farkı varmı bilmiyorum
Beyza_35 Melikekaplan 1 haftalık bebeğim var yeni aldım ebebekten mamajoo marka memnun kaldım şahsen 👌
busramm233142 Melikekaplan e bebek markasını aldım bende elektrikli bakalım daha kullanmadım iyi diyorlar İnşallah öykedir
beyzzsenturkkk Melikekaplan acillik bir işim yoktu bi yerden emzirip diğerinden sağıyordum diğer türlü akıyordu zorlanmıyordum elektriklide sonuçta sütü çekiyor vakumluyor acılı bişey değil bence göğüs ucunda yara varsa evet çok acıtır sağımın her türlüsü