FatmaArsyrkl Bugün 40. Haftamdayım sabah 7 dem beri ara ara kasılmalarım başladı ama çok kısa sürüyor hastaneye gittim nst çekildi sancı var ama açıklık yok diye geri gönderdiler napabilirim bu bekleme sürecinde Pazar günü gel dedi 2 gün var çok uzun geldi