4 gün önce merdivenden inmeme iki basamak kala düştüm. Ayak bileğim 3 yerinden kırılmış. Ameliyat yaptılar mecburi yoksa düzelmezmiş. Spinal anestezi uyguladılar. Güzel geçti. Öncesinde ve sonrasında bebeğe baktılar çok şükür onda da bir şey yoktu. Benim gibi hamileyken ameliyat olan anneler var mı? Süreci nasıl atlattınız?