ay_isigix Bbgg okb canım ben çok takarım biri bişey dese yapsa falan neden yaptı diye beynimde döner okb tanısı var zaten hamile olduğum için ilaç alamadım ilaç etki etti mi sana onu merak ediyorum düşünce konusunda
Nisven mucizemgelsin yüzde 90 küsur sonuç veriyor sıvı alımında düşük su sızması riski oluyor birde geç yapılıyor o içiniz rahat etsin diye demiştim
Bbgg ay_isigix bende de anksiyete ve okb var ben de aşırı takıntı yapıyorum aşamıyorum , doktor ilaç veremem gebelikten dolayı dedi terapiye gittim 2 sefer , bazı anlar iyi oluyorum hiç beklemediğim anda takıntı kaygı vs geliyor geri çok zor bir şey
ay_isigix Bbgg çevrende bide bir sürü aptal olunca daha zor cidden ilaç kullanmak istiyorum beynim uğulduyor bazen
Bbgg ay_isigix başkalarına bakma ya her şey herkese göre çok basittt , gel de beynini ikna et işte , yalnız değilsin birçoğumuz aynı durumdayız, hamilelikten önce var mıydı peki sende ?
ay_isigix Bbgg vardı ama şimdi kendimi telkin etmekte zorlanıyorum beynim uğulduyor bazen kulaklarım uğulduyor beyin işi çok zor cidden başkası mesela aman boşver der bende öyle değil niye öyle yaptı diye anlam vermeye çalışıyorum hamilelikten dolayı mı acaba
Bbgg ay_isigix benim de gebelikten önce vardı sonra ben onu yendim sandım ama hamilelikle tekrar çıktı ortaya .. hormonlar mahvetti bizi, beyini ikna etmek çok zor bir süreç kendini aşırı iyi eğitmen gerek desteksiz mümkün değil
ay_isigix Bbgg delirmemek elde değil canım bide şizofren kaynana var her gün arıyor açmayınca trip atıyor onun lanet tribini çekmemek için açıyorum ama hakkım asla helal değil şu halde zaten takıntılıyken bu stresi yaşatıyor ya
Zumruduanka160 mucizemgelsin aldır demeleri çok saçma benim bir tanıdığım çok ağır ilaçlar içerek ilk üç ayı geçirmiş ona da aldır demişlerdi aldırmadı bir şey de olmadı çocuğuna senin içtiğin zaten ağır bir şey değil hiçbir şey olmaz bence en başından beri bir sürü ilaç kullanan var burada.. imkanın varsa fetal DNA yaptır derim
mucizemgelsin Zumruduanka160 Bir doktor kürtaj önerdi diğer doktorlar devam ettirebilirsin dedi/ psikiyatriste gittim bugun 8. Haftadan itibaren ilaç önermiyorum dedi organ gelişimi tamamladıktan sonra ilaça devam edebilirsin dedi. Gebelerle psikoterapi yapan uzmanlar varmış ayrıca onu önerdi. Depresyonun ağır olduğu zamanlarda şok tedavisi öneriliyormuş
fatmaduumaan mucizemgelsin Ben kullandım öğrendinten sonra bırakmanız önemli olan bende doktora sormuştum gebelikten öncesine bakmıyoruz sonrası bizi ilgilendirir demişti eğer kalp atışlarını duyduysanız sorun yoktur doktor neye göre kürtaj önerdi ben onu anlamadım açıkçası