aleynnna 6+6 haftalıkken yoğun kanamam oldu doktora gittiğimde kesenin üst tarafında 4 cm kanama alanı var dedi kesenin üstünde olduğu için kan akmasını engelliyormuş şuan 7+5 haftalığım bu durumu yaşayan var mı nasıl sonuç aldınız
mucizem__ aleynnna benim kese etrafında daire şeklindeydi sonradan yarım ay oldu sonradan tamamen gitti iğne ve fitil kullandım
zeynossssss 8haftalık gebeyim kanamam oldu çevresinde 2cmlik kanama alanı varmış benim de yatak istirahati ve duphaston verdi hatta iki günde hastanede yattım şimdi bir hafta sonraya kontrol verdi
mucizem__ aleynnna yoğun kanama ile gittim pıhtı düşmüştü benim kanam çoktu yani, bir kaç gün kanama devam etti sonrasında kahverengi akıntı geldi ara ara pembe geliyodu yami 2 hafta sürdü
aleynnna Ben yoğun kanamayı aynı gün yaşadım ve bitti şuan kanama alanı kesenin üstünde olduğu için aktif kanamam yok