Bacım ben bir değil iki üç tık fazla ile hamile kaldım 🙈 korkudan direk diyetisyene başladım ama onunla çok sürdüremedim çünkü midem bulanıyordu yazdıklarına uyamıyordum. Acıkınca kuruyemiş meyve yoğurt falan yemeye çalışıyordum. Ana öğün sayımı arttırmadım. Bazıları ekstradan yemek yiyor. Ben ara öğün yaptım en fazla. Yemek için zorlamadım kendimi. Kabak çekirdeği vs özellikle çok önemli ceviz vs onları başta düzenli tükettim. Şu an 25. Haftamdayım mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum. 108 ile hamile kaldım şu an 107 deyim. Size en önemli tavsiyem şu kilo almak zorunda hissetmeyin. Bebişin durumu iyiyse gelişimi iyiyse sorun yok. Yeter ki yeterli protein vs alın. Doktorumda sorun yok kilo almamanda diyor. Kimseyi dinlemeyin