durumrve 35 yaşımdayım 2.gebeliğim . 36’da doğurmuş olacağım nasip olursa.
Kariyer, birikim, maddi manevi her yönden iyi ki diyorum ❤️ 40’ta bile olabilir, 45’te bile.
Devir değişti, kadınlar aktif ve çalışma hayatında. Güçlü anne= güçlü toplum.
Topluma katacağımız bireyler için de her türlü doyuma ulaşmış olmamız gerekiyor bence🙏
Sağlıkla gelsinler bebeklerimiz inşallah 🌸