ayseakkaya Kendi işimizde çalışıyorum ama genede tedirgin oluyorum yeni gebeyim nelere dikkat ettiniz bazen ayakta çok kalıyorum
Noyimommy ayseakkaya ben hemşireydim ve ilk 11. Haftaya kadar yoğunbakımda çalıştım gerçekten ödüm kopuyordu özellikle bende sürekli ayaktaydım yorulduğunuzda dinlenin ayaklarınızı uzatın bol sıvı almaya ve beslenmeye özen gösterin