Kızlar merhaba ben 25 Kasım da çamur gibi akıntı yaşadım iki gün sürdü sadece peçeteye geldi silince 27 Kasım’da kan verdim normal değerlerim 0.200 0.300 oluyordu 27 Kasım da 0.0 dı
2 Aralık’ta tekrar kan verdim yine 0.0 adetime 4 gün var diğer gebeliğimi adetim geçtikten 15 gün sonra 26. İle öğrendim böyle beta değeri 0.0 olup hamile kalan var mı aranızda enfeksiyon vs. Çıkmadı ilçe de yaşıyorum kadın doğum yok maalesef henüz randevu bulamadım başka şehire hamilelik belirtileri olarak da mide bulantım ve göğüslerim sanki şişmiş gibi ama ağrı yok akıntı olduğu günlerde aşırı bel ve karın ağrım vardı sonra o da geçti