Kızlar merhaba tüp bebek tedavisine basliycaktim adetin 2. Günü gittim doktor tedaviye şimdi başlarsam kist olur dedi öbür ay tekrardan bakicam doğum kontrol hapı vericem dedi geçmezse hapla geçiyor mu acaba başına gelen var mi ameliyata gerek kalmaz herhal de