karayelll Merhaba kızlar ben 2 li taramayı randevu bulamadım için 14.haftamda gidip yaptircam bu haftalarda cinsiyet öğrenen oldu mu?
Deletedmom_297 karayelll 2li taramayı 14. Haftada yapmazlar boşuna gitmeyin hatta bazı doktorlqr 13 haftada bile yapmıyorlar erkene çekmeye bakım cinsiyette tahmin edilebilir kesin söylemezler
edaabykl karayelll 13+1 de yaptırdım 14 e kadar yapiyolaar sorarsaniz soyler bana kendi dooktorum 14.haftada bakti soyledi devlet hastanesi
karayelll Deletedmom_297 burada doktor problem ilcedeyim randevu olmadığı için alamadım nasıl yapicam ki şuan 12+3
Deletedmom_297 karayelll sağlık ocağına gidin ordaki doktora durumu anlatın o size randevu ayarlar .onlar randevu alabiliyor
karayelll 2 li olmazsa 3 li yaparlar belkide☺️zaten 2 li konusunda kararsızdim olmasada artık çokda problem değil
Deletedmom_297 karayelll 3lüyü 16 hafta itibari iel yapıgorlar birde 3 lü ve 4 lü taramanın yanılma payı çok yüksek benim doktorum yapmadı sadece 2li yapalım diğerleri çok yanılıyor gereksiz stres yüklemeyelim dedi
eylul016 karayelll çoğu doktor 3 lü yü tavsiye etmiyorum çünkü üçlü daha çok yanıltıyor biraz daha bekleyin dörtlü taraması yaptırın
karayelll Deletedmom_297 anladım teşekkürler burda doktor sıkıntısı var dediğim gibi malesef belki buna istinaden ypaar yapmazsa da sorun yok artık.zaten bı risk varsa da anne karnında müdahale edilmiyor
karayelll edaabykl sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah benim bı oğlum var ikinci ne olur bilmiyorum☺️
busraggyy Haftaya kadar yapıyorlar 2li testi cinsiyet tahmininde bulunabilir ama ben bu haftaları net bulmuyorum en iyisi 15 16. Haftada tekrar baktırmak cinsiyet için