Annesii66 Kızlar bebiş doğdu butonu gelmiş yemi fark ettim dün kontrolüm vardı ilk nst az hareket etti ikinciye girdim gayet iyi hareket etti onda ama bi korku yaşamadım değil😂 zaman daralıyor 34+3 korkuyorummmmm 🥹😂
anneoluyorummm103 Annesii66 sağlıkla gelsin inşallahh bende 11 gün sonra o butona basıcam Allahın izniyle 🥹🤍
Annesii66 Gokturkmom_ teşekkür ederim sizelerde inşallah 💞 sezaryen olacağım bir tık gözüm korkuyor ama mecbur 😹🥲
Annesii66 Gokturkmom_ maşallah Allah bağışlasın 🫶🏻 benimde 5 yaşına girecek bir kızım var ikinci gebeliğim🥲💞