18-19 haftaya kadar yatak odamdan tiksindim yataktan yastıktan her şeyden. Ve geçmeyen bir uyku kokusu vardı gece gündüz pencereyi hiç kapatmıyodum. Ablamlara gidiyodum evi mis gibi kendi evime giresim gelmiyodu 😂
Çok şükür bitti,az sabredin geçicek inşallah 💐