Selam canlar, bir sorum olacak. Geçen ay hep lekelenme yaşadım, adetim doğru düzgün başlamadı. Bu ayın başında kadın doğuma gittim ve rahmimin kalınlaştığını söyledi, Duphaston yazdı. 02.12’de doktora gittim, o gün kırmızı kan geldi üç gün boyunca, ama şimdi hiçbir şey yok. Soğan kürü de aklımdan çıkmıyor açıkçası; onu da denemek isterim ama kararsızım. Yaşayanlar var mı? Soğan kürüne başlayabilir miyim yoksa Duphaston’un bitmesini bekleyip gerçek adet olmamı mı bekleyeyim? Bir de doktorum 3 aylık Duphaston yazdı; günde iki kez iç dedi, 10 gün boyunca, sonra 20 gün ara ver dedi. Bir an önce hamile kalmak istiyorum, doktorum Duphastonla kalirsin dedi bunu yasayan var mi? Duphastonla hamile kalan var mi?
Dipnot: bende PCOS var