Asdjasdj34 Byzctn planlı sezeryanda çok önceden verebiliyor ama doktordan doktora değişiyor benim Allah izin verirse 3.sezeryan olacak doktor 25 Eylül dedi
Asdjasdj34 Refref 39+1 oluyorum Allah izin verirse canım ama tabi bu doktorun söylediği daha erkende olabilir . Diğer ikisi 38+5 te doğdu
Fizikcifizik Nalkan ben ikisini de aldım. Gecelik cok rahat. Simdi biliyorsun hasta bezi takılıyor mesela o pijama da koridorda yuruyus yaparken baya belli oluyor. Ama gecelik te boyle birsey olmuyor. Ben deneyimledim. Sen al gecelik canim.
baykuskiz 2.sezeryanim 30.haftada konuştuk 35. Haftada netlestirdik 38+1dedik. Şimdi nst icin gidip geliyorum az kaldi bakalim.