Deleted33000 doğduğu zaman kilo kaybı yaşadı biraz ve geç sütüm gelince mamaya başlattı doktor o yüzden hem mama hem anne sütü alıyor..
Ek gıda olarak yoğurt ,peynir, elma ,armut, havuc bunlardan basladım ama cok severek yemedi cokta ısrar etmedim acıkcası artık bu aydan sonra alışcak 🙃..