ece99sultis20 bnmde 3 kere lekelenme tarzinda oldu ikiz bnmde suan 16 haftalığım 10 gündür hiç gelmedi leke ikiz gebelikte genelde oluyor sanırım bnm birde tüp Bebek doktor cok yorma kendini dinlen felan demişti zaten 4. haftadan beri fitil kullanıyorum devam ediyorm daha bu süreçte ilişki de yasak basindan beri öyle saglikla ilerliyoruz bakalım salı günü kontrolm var