zulalyunus Selam canlarım. Beyaz süt kesiği akıntım oldu az önce normal mi ? Başına gelen var mı (20 haftalık gebeyim )
Superisibeyza zulalyunus bana basından beri oluyor insan acaba manyar mı bu diyor ama hamileliğe baglı östrojen yüksekliğinde olan suku beyaz akıntıymıs benim
nursenasu27 zulalyunus 29 haftalığım hâlâ öyle akıntım oluyor bazen yoğunlaşıyor ama genelde hep vardı yani doktor ni kere fitil vermişti kullanmadım bende açıkçası
zulalyunus Hanımlar şuan hastanedeyim. Size de neden olduğunu öğreneceğim genel olarak bu akıntının ya çok korktum direk gelsin hastaneye. İnternette çok saçma bir bilgi kirliliği var gerçekten araştırdım ürktüm
esmaatay Bende de oluyor 21+5 haftalığım icide bakıldığında göğüs için kırmızı duruyor ve sızı yapıyor bazen sarı bazen beyaz akıntı geliyor