Kızlar Merhaba 4-5 gündür geçmeyen öksürüğüm var özellikle geceleri 9 Kasım Bat yumurtlama görmedim diye düşünüyorum ama gördüysem 27 Kasım yumurtlama 11 Kasım sat ben bu ilaçları içsem bir zararı olur mu ya hep yahiç dönemi diyorlarmış bu döneme henüz tutunamadığı için ama çok fazla öksürüğüm var