2boysmotherr flz3576 oğlumun sınıfında RONYA var çok begeniyorum kürt değiliz ama ismi çok hoş geliyo bana 🥰
flz3576 2boysmotherr ya bende çok begeniyprım bu ismi ama eşim çok kaba diyor müsade etmiyor başka işim bul diyor bana😫
demirrleydi_ flz3576 Destina Lorin Rojda Roza Berfin Ronya Zelal Viyan Raperin Avesta Rotinda Rojerya Ve daha nicesi ve tabi benim adım Rozerin😄😄
bohembircadi Kürt değilim o yüzden isimlere çok hakim değilim ama en yakın arkadaşımın adı Beritan ismi çok hoşuma gidiyor. Bir de bir isim duymuştum Ronai hem fonetiği hem de anlamı çok hoşuma gitmişti. 🌸💗