SMYRKNT Katree canım çok teşekkür ederim aklımda orası vardı zaten ama benim olduğum yere biraz uzak o yüzden kararsızdım. Artık gideceğim sanırım 🤗
SMYRKNT Katree sen kaç hastalıkken gittin ki doğumunu orada yapamayacaksın ? Doğum için nereyi düşünüyorsun devlet hastanesi mi?
Katree SMYRKNT 25. Haftada gittim sonra 29 haftalıkken gittim o zaöan bana biz nasıl kontrol etmişiz seni 20. Haftadan sonra kayıt almıyoruz dediler bende sami ulus Turgut Özal yerleşkesinde yapıcam inşallah doğumu bir mani olmazsa