Ruruu evet 39+4 ten selamlar muayene sırasında kasmayın rahat olunca pek zor olmuyor bir de 40. Haftadan sonra çatı ve açıklık yapıyorlar diye yeni bir bilgi öğrendim bugünkü kontrolde hiç bakılmadı mesela sanırım 40 dolduktan sonra gideceğim yine ilk doğumda da öyle olmuştu suni sancıyla hayırlısı bakalım