Ben özelde değil ama bulunduğum ilin üniversite hastanesinde kontrole gidip sonrasında devlette doğum yaptım sorun olmadı acilden gittim sabaha karşı mecburen aldılar ama girişte ilk kontrolü yapan ebe azarlarcasına konuştu gidip orada neden doğum yapmıyorsun gibi onun haricinde bir sorun yapan olmadı ki şehir hastanesine bir kez gitmiştim o da öğrendiğim ilk zaman