Seren22 Kızlar joie tourist bebek arabasına baktım e bebekten hoşuma gitti. Büyüklüğü, kapanması, taşınması iyi gibi geldi bana. Kullanan varmı aranızda?
Seren22 Fulyaaa1 doğum Ocak sonu şubat başı yani kışa denk geliyor başka marka araba koltuğu olan pusetlerden var başta onu kullanıp bir iki aydan sonra arabaya geçerim diye düşündüm ama siz ne önerirsiniz tecrübeli olarak
Fulyaaa1 Seren22 ilk kızımda travel sistem aldım bir heves ama kullanımı oldukça zordu asansörümüz de küçük olunca yenidoğan zamanını atlatıp hemen sattım yerine joieyi aldım. Rahat kullanımı güzel yatar pozisyona felan geçiyor. Şuan ikinci hamileliğim arkadaşım vericek travel ilk zamanlar için kullanayım diye bendr sizin gibi düşünüyorum. Aralık sonu ocak başı doğumum Çok fazla kullanmam diyerekten emanet aldım
Fulyaaa1 Seren22 ama şimdi joieyi de satacağım daha da küçültmeye gidiyorum baston alacağım yaz dan sonra kullanmak için