ilaydagkk1 Tedavi amaçlı 3 ay dolum kontrol hapı kullandım daha somra gebelik için takviye kullandım ve kontrolde hamilelik öğrendim bu değer nasıl sizce bat’a göre
sedefhamile ilaydagkk1 en son ekimde mi oldunuz bi doktora görünün isterseniz betayı takip etmek lazım artışı var mı diye inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız
Deletedmom_247 ilaydagkk1 canım bat 21 ekim olduğuna emin misin? Bat : beklenen adet tarihi. 21 ekim nereee aralık nere :)) karıştırdınız sanırım. Zaten 21 ekimden itibaren fazlaca kan baktırmış olmanız lazımdı.
ilaydagkk1 sedefhamile ekim 21 de oldum doktor betama baktı gayet iyi kese gözğkmediği için bu değerde pazartesi gel şuan hiç ultrasyon bakmıcam dedi
ilaydagkk1 sedefhamile aynen doktor tekrar ver falan demedi ama bilmiyorum yarın kontrole çağırdı keseyi görmeye
ilaydagkk1 Deletedmom_247 baktırmadım daha önce kşmyasal grbelik yaşadığım için don adetim evet yanlış yazmışım
Hatices1 Benim sat 23 ekimdi. En son çarşamba vermiştim kan 1150 idi. Cumartesi baktığında keseyi gördük🧿 henüz kalp atışı duymadık umarım perşembe günü kontrolde duyacağız 🫶🏻🧿
ilaydagkk1 Hatices1 bende keseyi gördüm canım 2 hafta sonra çağırdı tekrar hem bebeği hem kalp atışı duymaya
Deletedmom_247 ilaydagkk1 ay hadi süperrr. Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım çok sevindim. dualarında bize de yer verirsen çok sevinirim 🫶🏻
ilaydagkk1 Deletedmom_247 sağol canım benim Allah razı olsun isteyen tüm herkese bu güzel duyguyu taddırsın rabbim🥹