Baharbstg Doktora gitme ihtimalim yok şimdi sabahtan beri adet sancısı gibi sancım var 37 +6 haftalık hamileyim nişan yada suyum gelmedi sizce doğum mu?
Hmyr_ygt Baharbstg 10 dakikaya 1 geliyorsa sancı acile dair olsa gitmen lazım ya da sağlık ocağına git