sevgidemrr Selam kızlar biraz saçma ama şuan da 8+6 günlük hamileyim ve sanki içimde bugün yatarken bişi attı gibi oldu pıt diye gaz sandım ilk başta ama sonra bir kere daha attı ama hareket gibi değil pıt pıt diye böyle attı bunun nedeni ne olabilir ya
yenianne__ sevgidemrr ben de gaz sıkışması olduğunu düşünüyorum ya da göbeğiniz atmıştır bazen göbek kalp gibi atıyor yani en azından benimki öyle olmuştu
sumeyyeerdem570 sevgidemrr ben kızımı 2 aylık falan hissetmiştim ama benimki atma değil böyle bir taş gibi olmuştu köşede çok farklı bir his
ikiprensesannesi___ sevgidemrr sevgidemrr tam bu haftalarda bende de olmuştu hatta bende post açmıştım 😆😅kimse inanmamıştı tabi ama bence imkansız bişey değil
Zehradgdrn sevgidemrr ilk gebeliğimi 17. Hafta ikincisini 16. Haftada hissettim 8 haftada imkansız çünkü bebek hareket edecek ve hissettirecek potansiyelde değil bağırsak hareketidir biz anneler heyecan yapıyoruz hemen zamanı var güzel duygular 🥰🥰