Mltmm canım acile git için rahatlasın ben gittiğimde rahim kese etrafında içerde kanama yok önceki aydan kalan adet kanaması olabilir riskli bir durum yok dedi ama iki gün sonra pembe renkte akıntı içinde kan geldi çok az acile gittim tekrar düşük riskin var dedi iki gün sonra kırmıxı kan adet gibi geldi gittim acile iki gün sonra gel kürtaja dediler. Kürtaj diye gittim kanama durmuş kese yukarı çıkmış şok oldum. Kese aşağıda olduğu içindi kanama ve düşğk riskim. Eve geldim iki gün sonrada rüyamda düşük yapıyodum uyandım üstüm kan içinde düşük yapmışım hafif kasık ağrısı var. Bu süreçte full yattım hiç yerimden kalkmadım wc dışında ama Allah istemeyince olmuyor canım hayırlısı İnşallah sen bunları yaşamazsın İnşallah atlatırsın ablamın kanama vardı üç ay ama doğurdu bile herşey nasip ama aksatma doktora git bence bir saat bile önemli. Ben şükürler olsun ikincikez hamileyim Rabbim kimseye yaşatmasın bu acıyı.Dikkatli ol canım😘😘😘