2 tane düşüğüm var, bu 3. gebeliğim 12.haftada önlem amaçlı serklaj atıldı, şuanda 24. haftadayım kontrole gelince hunileşme ve kısalma gördü doktorum, serviks 16 mm.. Yatış verdi, kısalma devam ederse bi dikiş daha atarız dedi her ihtimale karşı da ciğer geliştirici vuruldu. Bu süreci yaşayan var mı aranızda, bilmek istiyorum 🥺