Hanımlar selam 🌞 ben ikizlere hamileyim yaklaşık 12 haftalık geçen kayıt açtırmak için devlet hastanesine gittim bana ısrarla perinatolojiye randevu almamı söyledi sanırım ikiz olduğu için muhtemelen ikili tarama testi yapılacak ama ben bunu yapmak istemiyorum söylersem benim fikrimi ciddiye alıyorlar mı ilk gebeliğim bilmiyorum normalde özelde de doktora gidiyorum o bana böyle bir testten bahsetmedi