Clover arkadaslar, tecrubeli annelere bir soru sormak istiyorum? Dogumdan hemen sonra korse kullananiz oldu mu? Ise yarayip yaramadigini cok merak ediyorum? Hayir yaramiyorsa okadar zorlugun icnde bir de darasmayalim!!🤣🤣
Saruhansaltuk Clover ben ilk gebeliğim de kullanmadım sardim sadece göbeğim de kalmadı zaten bundan mutlaka kullanacam korse tabi önce doktoruma danışacam doğum yapan komsularim var kullandıklarını ve memnun kaldıklarını söylediler bana da onlar kullnamami söyledi 8 Şubat sezaryen olucam kullanıp görecem 😁