Sumeyyegk1 Seda_nur4760 34+3 olduk 🩷kafası hala yukarıda olduğu için pelvik taban baskı çok var ayaktayken veya otururken bacaklarıma birden elektriklenme geliyor çok kötü o an kitleniyorum. Sağlıkla kucağıma alalım inşallah 🙏
arelarven Seda_nur4760 yarın 28 haftalık oluyoruz inşallah çok iyiyim maşallah sadece bı az yorgunluk ve gece uykusuzluk var harici maşallah diyelim 🌸🥰
Es07 28 haftalık olduk çok şükür Sırt ağrısı ,kusma,mide yanması,safra sorunu İnşallah sağlıkla gelsin de Sizin kaçıncı hafta nasıl gidiyor?
Seda_nur4760 Es07 22 olucaz bi kaç güne canım. Çok şükür sırtım ağrıyor benimde valla bide kaşıntı oldu o biraz zor oluyor
Papatya05_ Seda_nur4760 merhaba canım 28+4 devam sırt ağrısı oluyor biraz bakalım Es07 haftalarımız aynı canım kontrole ne zaman gideceksin
kdcirem Seda_nur4760 darısı başınıza, çocuk aşağıya indikçe rahatlıyor insan yolun sonu hepimize çok güzel olsun inşallah.
Seda_nur4760 Es07 valla bir kızım var Rabbim bağışlasın hamilelik bana kolay geliyor büyütmek daha zor yada şuan hamile olduğum için zorlanıyorum bilmiyorum
Es07 Elovee evet açlık tokluk iyi çıkmasına rağmen doktorum önerdi yapardım Tetanoz oldum bebek hareketsiz kaldı birkaç gün Kabus gibiydi 😭
Seda_nur4760 kdcirem amin gülüm inşallah ilk hamileliğim de kızım hiiiiiç inmedi dönmedi olduğu yerde kaldı şurada da aynısını hissediyorum hep sağda bakalım bu nasıl olucak
Elovee Es07 ben tetenoz yaptirmadim saglik ocagindan aramadilar beni hala. Neden oluyormus peki o hareketsizlik doktorunuz ne dedi. Bende yeni yaptirdim baya yüksek çıktı çokta dikkat etmeme ragmen insülin başlatacaklarmis
kdcirem Hamide_1 benimde hep aşağıdaydı da bahsettiğim şey çocuk ya 😅. Çocuk yerleşince kanala nefes almak filan daha kolaylaştı. Oğlum olacak benim herkes kızın mi olacak diye sordu mesela hiç sivri değildi ve dediğiniz gibi hep aşağıdaydı.
kdcirem Seda_nur4760 ördek yürüyüşü çok yapın ve klozet yerine alaturkaya girin. Ben bunun faydası olduğunu düşünüyorum .