Papatya05_ bana devlet hastanesinde karın bölgesinin büyük olduğunu tehlikeli olduğunu söylediler ne tehlike olduğunu sorduğunda asla cevap vermediler özel hastaneye randevu aldım haftaya gideceğim içim içim yiyor karın çevresinin büyük olması naısl bir tehlikedir diye korkuyorum